december 2011, GRONINGEN - Nierpatiënten die weinig zout gebruiken, hebben minder kans om afhankelijk te worden van nierdialyse. Dat blijkt uit onderzoek van het Universitair Medisch Centrum Groningen (UMCG). Volgens het UMCG is het de eerste studie waarbij de effecten van minder zoutgebruik op lange termijn zijn onderzocht.
|
|
Lees meer...
|
|
|